شما ممکن است انتظار داشته باشیدکه یک ساختمان از این حجم به گرمایش و تهویه مطبوع صورت حساب عظیم مجهز باشد، اما در واقع اینطور نیست. این کارخانه در شمال غربی اقیانوس آرام است که خوشبختانه بسیار معتدل، و اگر داخل آن گرم شود، آنها فقط تمام درها را باز می کنند. در زمستان، گرما به اندازه کافی توسط دهها هزار نفر از مردم در حال کار با ابزار قدرت (و میلیون و یا تا وسایل روشنایی در بالای سر) به نگه داشتن محلی راحت کمک می کنند. بوئینگ بایدسیستم گردش هوا را نصب کند، هر چند، برای جلوگیری ازشکل گیری ابرهایی تا سقف.
مونتاژ هواپیما
تعداد زیادی از کار هایی که شرکت بوئینگ در اورت انجام می دهد مونتاژ است، مونتاژ به این معنی است که کارکنان با آوردن قطعات از جاهای دیگر و قرار دادن آنها روی هم یا کنار هم طرح را تکمیل میکنند .
اندکی از قطعات در کامیون ها و قطار وارد می شوند، اما تکه های بزرگتر (مانند تمام بال Dreamliner) که هواپیمای747 باری به نام Dreamlifters را به صورت تمام و کمال روی عرشه کشتی سوار میکنند در ایتالیا و ژاپن . هر Dreamlifter دارای ظرفیت داخلی محموله از 65،000 فوت مکعب، دسترسی آن از طریق دم است ، که در واقع درب غول پیکری دارد که طی نوسانات باز است. برای همه شما علاقمندان هواپیمای باری در خارج وجود دارد،
هنگامی که قطعات به واشنگتن می رسند، آنها را به یکی از ایستگاه های گسترده مونتاژ در کارخانه به می برند. هر نوع هواپیما دارای بخشی متفاوت در مونتاژ از کارخانه هستند (747-8ss، 767s، 777s، 787s و)، و آنها حتی متفاوت ساخته میشوند .، به عنوان مثال777، در یک خط مونتاژ است که به طور مداوم در نرخ کمتر از دو اینچ در هر دقیقه در حال حرکت قرار داده می شود. این فرایند شروع می شود قبل از آن هواپیما اول چرخ های آن نصب می شود، بنابراین قطعاتی که مانند غول خزنده هستند و دارای ساختارهای گانتری مانندند انجام می دهند در حالی که مهندسان بر روی آنها کار می کنند. ایستگاه های کامپیوتر و جداول کار بر روی چهار چرخ سوار شده و گره خورده است (و یا مجرای ضبط) به gantries مطمئن شوند که هیچ چیز درست می شود مراحل را به طو ر کامل پشت سر گذاشتند. و در نهایت خط "U" شکل بزرگ را می سازد از یک طرف کارخانه به دیگر، و قطعات در یک طرف و به آرامی (اما به طور پیوسته) تبدیل به یک 777 کامل می شوند
همانطور هم برای 787 Deamliner، قبل از مونتاژ بسیاری از قطعات وارد میشود . قرار دادن قطعات این هواپیما روی هم در اورت فقط سه روز طول می کشد. داغ کردن خط، شما می توانیدیک Dreamliner برای خودداشته باشید فقط با $ 180،000،000 ،اما با موتورهای گنجانده نشده . در واقع، از آنجا که موتورهای هواپیمای جت های مدولار هستند، بسیاری از آنها خروج از کارخانه بدون هیچ گونه موتوری خارج می شوند . این می تواند یک مشکل برای بال کامپوزیت فانتزی Dreamliner باشد، که کدامشان انعطاف بیشتری به سمت بالا در طول زمان دارند که بدون موتور وزن آنها را به پایین تبدیل کنند. راه حل ساده: فقط چسبیدن به سطل های غول پیکر پر از سنگ را از دکل موتور تا موتور خود را دریافت کنند و نصب کنند
گام نهایی رنگ هواپیماهاست